SANTA TELL ME

 
Hey guys! Torsdag kväll, men känns nästan som fredag då vi har studiedag imorgon. Ska till tandläkaren jättetidigt på morgonen men finns inte så mycket att göra, bättre det än att jag missar någon lektion. 
 
Mådde ännu sämre idag så valde att stanna hemma. Gick dock till skolan vid elva för att göra mitt so-prov, vilket förhoppningsvis gick helt okej. Förväntar mig inte att prestera på topp när jag mår som jag gör. Just nu sitter jag och spelar julmusik som vanligt på högsta volym! Åhhhh vad jag längtar till söndag då det vankas första advent! ♥ 
Ska släpa fram julpyntet + köpa nytt nu i helgen, finally! Har ni hört låten ovan förresten? Hittade den igår och den har gått på replay ända sen dess, bra låt och Adriana är ju bara hur grym som helst på att sjunga! 
 
Nu ska jag sätta på senaste avsnittet av TWD innan det är dags att dejta kudden. Funderar på att skriva ihop ett separat inlägg om mina favoritserier, ge lite tips & sådär? Får isåfall bli imorgon! Kärlek
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: