ÖPPET HUS

 Nationella i hemkunskap? - Gick över förväntan! Tycker det kändes väldigt bra, hoppas på det bästa helt enkelt. 
 
 Har under kvällen varit iväg på öppet hus på två stycken skolor i Lund.
 Ena skolan är jag väldigt intresserad i och  känner att det verkligen är något för mig medans den andra är ett stort big no. Väldigt lärorikt i  vilket fall som  helst & sjukt intressant eftersom de olika skolorna är ganska olika. 
 
 Nu ska jag strax fixa i ordning thaimat, supergott verkligen. ♥
 Därefter ska jag sätta mig ned med mejlen, ska försöka bolla lite idér med i princip alla mina lärare om mina  betyg. Ska även ta mig igenom spanskaglosorna & matteplugget, samtidigt riktigt taggad då jag verkligen vill komma in på mitt drömgymnasium. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: