MONDAYCOZY

 
Första riktiga inlägget här på bloggen! Har känt mig illamående sen jag vaknade men bestämde mig endå för att försöka gå så länge som möjlig i skolan då jag hade teknikprov på morgonen. Tycker provet gick helt okej. 
 
Nu har jag mest tagit det lugnt, bläddrat igenom Lexington tidningarna med en latte i handen. Ska jag snart upp till stallet & mocka. Kvällen bjuder senare på tacomys & massa plugg. Nationella i hemkunskap imorgon och matteprov på torsdag. Har bestämt mig för att verkligen satsa på skolan nu den sista tiden så förhoppningsvis kommer det ge resultat betygsmässigt. Mycket gymnasiesnack just nu & många tankar i huvudet. Ska under veckan iväg på flera öppet hus som jag tror kan vara riktigt givande. Puss /S
 
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: